Obecné
- online webová aplikace
- responzivní design přizpůsobený i pro mobily/tablety
- bezpečné přihlášení pomocí JWT tokenů
- jedno hlavní vyhledávací pole, které hledá ve více položkách najednou (v zákaznících, zakázkách, požadavky, zařízeních, kontaktních osobách)
Nástěnka
- individuální nástěnka přihlášeného uživatele dle jeho role (technik, šéf servisu atd.)
- nejpodstatnější informace k řešení (denní plán technika, zakázky po termínu apod.)
Servisní požadavky
- přehledný list servisních požadavků s možností filtrací dle priorit, zákazníků, zařízení, stavu nebo typu požadavku (servis, pravidelná kontrola…)
- vytvoření servisního požadavku pomocí formuláře na základě zařízení/zákazníka atd.
- více zařízení v požadavku
- automatické přiřazení požadavku ke smlouvě zákazníka
- automatický odhad délky a času cesty
Ukázat více
- historie změn
- historie komunikace
- hromadné přidávání zařízení dle lokace (např. haly, budovy, patra)
- dokumenty
- upozornění na faktury po splatnosti daného zákazníka
Servisní zakázka
- vznikne automaticky na základě odsouhlasení servisního požadavku
- přehledný list zakázek s možností hledání a filtrace dle stavů, přiřazených techniků, termínů, prioritu, typu zakázky (servis, periodická kontrola)
- detail zakázky se všemi informacemi o zákazníkovi, zařízeních atd.
- přehledná stránka pro technika, aby mohl při zásahu vyplnit všechny potřebné informace o provedených činnostech, použitého materiálu atd.
- možnost přiřazovat více techniků
Ukázat více
- vyplnění informací o činnostech, použitého materiálu
- automatická kontrola vazeb (např: pokud činnost “výměna oleje”, tak musí být zadán i materiál “olej”)
- přesná adresa umístění zařízení
- funkce zakázky přizpůsobená periodickým kontrolám – potvrzení činností technikem dle typu zařízení
- dostupná historie zařízení / manuály / komunikace
- závěr technika (interní poznámka, i informace do protokolu)
- automatické generování servisního protokolu a podkladů pro fakturaci z dat zakázky
- možnost u zákazníka digitálně podepsat
- práce s termíny a jejich notifikace
- stavy zakázky
Nabídky
- přehledný list všech nabídek zákazníkům s filtrací dle zákazníků, datumů, stavu objednávky
- automatické vytvoření nabídky do PDF na základě dat servisního požadavku
- možnost vytvořit i obecnou nabídku na cokoliv
- nabídka respektuje cenové hladiny / smlouvy se zákazníkem
- šablony pro úvodní a závěrečný text objednávky
Ukázat více
- přiřazení činností, materiálu a služeb do nabídky
- nabídka respektuje záruky zařízení
- kalkulace cesty
Periodické kontroly
- list zařízení, kterým se blíží periodická kontrola
- list zákazníků s počtem zařízení, kterým se blíží periodická kontrola
- notifikace, že se blíží termín periodické kontroly
- nastavení potřebných činností pro periodickou kontrolu zařízení dle typu
- historie periodických kontrol i s uloženými protokoly
Instalace
- přehledný list všech instalací dle stavu, zákazníka, termínů atd.
- přiřazení zařízení do projektu instalace
- vytvoření nabídky do PDF dle dat instalace
- historie instalace / komunikace
- dokumenty instalace
Ukázat více
- přiřazení projektanta a termínu
Adresář zákazníků
- přehledný list zákazníků s vyhledáváním dle ičo, adresy, kontaktní osoby, telefonů atd.
- možnost vytvoření více poboček zákazníka
- kontaktní osoby včetně telefonu, emailu, pobočky, pozice atd.
- seznam zařízení zákazníka i dle pobočky
- historie komunikace
Ukázat více
- přiřazení projektanta a termínuvytvoření detailní lokace zákazníka pro definici umístění zařízení (haly, budovy, patra apod.)
- nastavení finančních podmínek dle cenových hladin (ceny dopravy, hodinové sazby, sleva na materiál atd.)
- smlouvy se zákazníkem (obecné nebo pro list zařízení) s možností nastavení individuálních podmínek servisu, indviduálních cen činností/materiálu atd.
Plánování techniků
- přiřazení zakázek dle priorit a typu technikům
- plánování nad kalendářem a obsazenosti techniků
- plánování nad mapou s možností naplánovat více zakázek i “po cestě”
- vytvoření i úkolu technikům, který nemá vazbu na zakázku
- přehledný denní / týdenní plán po technicích nebo dnech
Ukázat více
- přístup technika k jeho plánu
Katalog zařízení
- list zařízení s možností filtrace dle výrobce, záruk atd.
- vytvoření typů zařízení (modelových řad)
- individuální parametry modelových řad
- podmínky periodických kontrol (interval kontrol, potřebných aktivit technika při kontrole)
- společné dokumenty modelové řady (manuály, certifikace)
Ukázat více
- záruky
- přehled konkrétních zařízení dané modelové řady
Seznam zařízení
- přehledný list všech zařízení s možností filtrace dle zákazníků, sériových / inventárních čísel atd.
- přiřazení zařízení zákazníkům včetně možnosti “zápůjčky”
- historie zařízení (včetně servisů, periodických kontrol, poznámek atd.)
- dokumenty
- nastavení záruk
Ukázat více
- fotodokumentace zařízení
- stavy zařízení (aktivní, zlikvidovaný atd.)
Správa společnosti
- obecné nastavení společnosti (fakturační údaje atd.)
- možnost více poboček s rozdělením zákazníků / techniků / zakázek atd.
- číselník výrobců
- nastavení obecných cenových hladin zákazníků
- číselník činností / materiálu / služeb s možností napojení na externí systém
Sklad
- přehledný list všech skladových položek rozdělený do více skladů
- více skladů dle poboček nebo i techniků
- materiál potřebný pro servis a dokončení zakázky je použit ze skladu technika
- možnost spravovat sklad v rámci aplikace a nebo sklad napojit na externí skladový systém
Správa uživatelů a jejich rolí
- možnost přidat nového uživatele skrze administraci
- možnost zneaktivnit uživatele pro přístup do aplikace
- role uživatelů (administrátor, technik, dispečer, administrativa, manager, šéf servisu atd.)
Napojení a integrace
- možnost napojit aplikaci na skladový systém s možností automatického generování výdejek
- možnost napojení na fakturační systém pro automatické generování faktur
Sjednejte si prezentaci zdarma
Domluvte si nezávaznou online prezentaci aplikace digio.
Během jedné hodiny vám představíme její funkce a možnosti pro váš růst.

