Přehled funkcí

Obecné

  • online webová aplikace
  • responzivní design přizpůsobený i pro mobily/tablety
  • bezpečné přihlášení pomocí JWT tokenů
  • jedno hlavní vyhledávací pole, které hledá ve více položkách najednou (v zákaznících, zakázkách, požadavky, zařízeních, kontaktních osobách)

Nástěnka

  • individuální nástěnka přihlášeného uživatele dle jeho role (technik, šéf servisu atd.)
  • nejpodstatnější informace k řešení (denní plán technika, zakázky po termínu apod.)

Servisní požadavky

  • přehledný list servisních požadavků s možností filtrací dle priorit, zákazníků, zařízení, stavu nebo typu požadavku (servis, pravidelná kontrola…)
  • vytvoření servisního požadavku pomocí formuláře na základě zařízení/zákazníka atd.
  • více zařízení v požadavku
  • automatické přiřazení požadavku ke smlouvě zákazníka
  • automatický odhad délky a času cesty
  • historie změn
  • historie komunikace
  • hromadné přidávání zařízení dle lokace (např. haly, budovy, patra)
  • dokumenty
  • upozornění na faktury po splatnosti daného zákazníka

Servisní zakázka

  • vznikne automaticky na základě odsouhlasení servisního požadavku
  • přehledný list zakázek s možností hledání a filtrace dle stavů, přiřazených techniků, termínů, prioritu, typu zakázky (servis, periodická kontrola)
  • detail zakázky se všemi informacemi o zákazníkovi, zařízeních atd.
  • přehledná stránka pro technika, aby mohl při zásahu vyplnit všechny potřebné informace o provedených činnostech, použitého materiálu atd.
  • možnost přiřazovat více techniků
  • vyplnění informací o činnostech, použitého materiálu
  • automatická kontrola vazeb (např: pokud činnost “výměna oleje”, tak musí být zadán i materiál “olej”)
  • přesná adresa umístění zařízení
  • funkce zakázky přizpůsobená periodickým kontrolám – potvrzení činností technikem dle typu zařízení
  • dostupná historie zařízení / manuály / komunikace
  • závěr technika (interní poznámka, i informace do protokolu)
  • automatické generování servisního protokolu a podkladů pro fakturaci z dat zakázky
  • možnost u zákazníka digitálně podepsat
  • práce s termíny a jejich notifikace
  • stavy zakázky

Nabídky

  • přehledný list všech nabídek zákazníkům s filtrací dle zákazníků, datumů, stavu objednávky
  • automatické vytvoření nabídky do PDF na základě dat servisního požadavku
  • možnost vytvořit i obecnou nabídku na cokoliv
  • nabídka respektuje cenové hladiny / smlouvy se zákazníkem
  • šablony pro úvodní a závěrečný text objednávky
  • přiřazení činností, materiálu a služeb do nabídky
  • nabídka respektuje záruky zařízení
  • kalkulace cesty

Periodické kontroly

  • list zařízení, kterým se blíží periodická kontrola
  • list zákazníků s počtem zařízení, kterým se blíží periodická kontrola
  • notifikace, že se blíží termín periodické kontroly
  • nastavení potřebných činností pro periodickou kontrolu zařízení dle typu
  • historie periodických kontrol i s uloženými protokoly

Instalace

  • přehledný list všech instalací dle stavu, zákazníka, termínů atd.
  • přiřazení zařízení do projektu instalace
  • vytvoření nabídky do PDF dle dat instalace
  • historie instalace / komunikace
  • dokumenty instalace
  • přiřazení projektanta a termínu

Adresář zákazníků

  • přehledný list zákazníků s vyhledáváním dle ičo, adresy, kontaktní osoby, telefonů atd.
  • možnost vytvoření více poboček zákazníka
  • kontaktní osoby včetně telefonu, emailu, pobočky, pozice atd.
  • seznam zařízení zákazníka i dle pobočky
  • historie komunikace
  • přiřazení projektanta a termínuvytvoření detailní lokace zákazníka pro definici umístění zařízení (haly, budovy, patra apod.)
  • nastavení finančních podmínek dle cenových hladin (ceny dopravy, hodinové sazby, sleva na materiál atd.)
  • smlouvy se zákazníkem (obecné nebo pro list zařízení) s možností nastavení individuálních podmínek servisu, indviduálních cen činností/materiálu atd.

Plánování techniků

  • přiřazení zakázek dle priorit a typu technikům
  • plánování nad kalendářem a obsazenosti techniků
  • plánování nad mapou s možností naplánovat více zakázek i “po cestě”
  • vytvoření i úkolu technikům, který nemá vazbu na zakázku
  • přehledný denní / týdenní plán po technicích nebo dnech
  • přístup technika k jeho plánu

Katalog zařízení

  • list zařízení s možností filtrace dle výrobce, záruk atd.
  • vytvoření typů zařízení (modelových řad)
  • individuální parametry modelových řad
  • podmínky periodických kontrol (interval kontrol, potřebných aktivit technika při kontrole)
  • společné dokumenty modelové řady (manuály, certifikace)
  • záruky
  • přehled konkrétních zařízení dané modelové řady

Seznam zařízení

  • přehledný list všech zařízení s možností filtrace dle zákazníků, sériových / inventárních čísel atd.
  • přiřazení zařízení zákazníkům včetně možnosti “zápůjčky”
  • historie zařízení (včetně servisů, periodických kontrol, poznámek atd.)
  • dokumenty
  • nastavení záruk
  • fotodokumentace zařízení
  • stavy zařízení (aktivní, zlikvidovaný atd.)

Správa společnosti

  • obecné nastavení společnosti (fakturační údaje atd.)
  • možnost více poboček s rozdělením zákazníků / techniků / zakázek atd.
  • číselník výrobců
  • nastavení obecných cenových hladin zákazníků
  • číselník činností / materiálu / služeb s možností napojení na externí systém

Sklad

  • přehledný list všech skladových položek rozdělený do více skladů
  • více skladů dle poboček nebo i techniků
  • materiál potřebný pro servis a dokončení zakázky je použit ze skladu technika
  • možnost spravovat sklad v rámci aplikace a nebo sklad napojit na externí skladový systém

Správa uživatelů a jejich rolí

  • možnost přidat nového uživatele skrze administraci
  • možnost zneaktivnit uživatele pro přístup do aplikace
  • role uživatelů (administrátor, technik, dispečer, administrativa, manager, šéf servisu atd.)

Napojení a integrace

  • možnost napojit aplikaci na skladový systém s možností automatického generování výdejek
  • možnost napojení na fakturační systém pro automatické generování faktur

Sjednejte si prezentaci zdarma

Domluvte si nezávaznou online prezentaci aplikace digio.
Během jedné hodiny vám představíme její funkce a možnosti pro váš růst.